SEO منفي مي تواند به وب سايت و کار شما در جستجوي آسيب برساند ، حتي اگر رتبه بندي شما تحت تأثير آن نباشد. در جمعه Whiteboard Friday ، کارشناس جستجوي راس جونز به سؤال منفي SEO برمي گردد ، چه چيزي مي تواند فراتر از رتبه بندي باشد و چه نکاتي در مورد نحوه مبارزه با آن دارد.


 



رونويسي فيلم
خوب ، مردمي. راس جونز در اينجا و من بسيار هيجان زده ام که فقط فرصتي براي انجام هر نوع نمايش با عنوان "دفاع در برابر هنرهاي تاريک" دارم. من قصد ندارم وانمود کنم که من يک هوادار بزرگ هري پاتر هستم ، اما به هر حال ، اين فقط سرگرم کننده است.

اما آنچه امروز مي خواهم درباره آن صحبت کنم واقعاً بد است. اين واقعيت است که سئو منفي ، حتي اگر در انجام هدف اصلي خود ، يعني گول زدن وب سايت شما از رده بندي ، کاملاً ناکارآمد باشد ، باز هم در وب سايت شما خراب بازي مي کند و اين احتمال که شما يا مشتريانتان بتوانيد ايجاد کنيد. تصميمات را در آينده تصحيح کنيد و رتبه خود را ارتقا دهيد.

امروز مي خواهم در مورد اين مسئله صحبت کنم که چرا SEO منفي حتي اگر رتبه شما تحت تأثير قرار نگرفت ، هنوز هم مهم است و سپس من در مورد دو روش صحبت مي کنم که مي توانيد از آنها استفاده کنيد که به کاهش برخي از تکنيک هاي منفي SEO و همچنين بالقوه کمک مي کند. آن را طوري انجام دهيد که هرکسي که به شما حمله مي کند کمي در اين روند صدمه ديده باشد ، شايد. بياييد کمي در مورد SEO منفي صحبت کنيم.

سئو منفي چيست؟
رايج ترين شکل SEO منفي ، کسي است که با استفاده از انواع نرم افزارهاي مختلف ، به ده ها هزار پيوند اسپم يا صدها هزار نفر حتي اقدام به خريد و خريد مي کند و آنها را به اميد آنچه که قبلاً صدا مي زديم به سايت خود مي گوييم. بولينگ گوگل "، اين است که شما را از نتايج جستجو به همان روشي که مي خواهيد يک توپ با توپ بولينگ را پايين بياندازيد ، بدوزيد.

اميد اين است که به نوعي مانند يک پرچم پرچم دروغين باشد ، که گوگل فکر مي کند که شما بيرون رفتيد و همه آن لينک هاي اسپم را در اختيار داريد تا سعي کنيد رتبه خود را بهبود بخشيد ، و اکنون گوگل شما را به دام انداخته است و بنابراين مجازات مي شويد. اما در واقعيت ، اين شخص ديگري بود که اين پيوندها را بدست آورد. اکنون به اعتبار آنها ، Google واقعاً ناديده گرفتن اين نوع پيوندها کار بسيار خوبي انجام داده است.

اين تجربه من بوده است که ، در اکثر موارد ، کمپين هاي منفي سئو در اکثر موارد بر رتبه بندي آنطور که در نظر گرفته شده اند تأثير نمي گذارند ، و من موارد زيادي را در اينجا مي دهم ، زيرا من ديدم که مطمئناً مؤثر است. اما در اکثر موارد ، تمام اين پيوندهاي اسپم فقط توسط Google ناديده گرفته مي شوند. اما اين نيست اين داستان کامل نيست.

مشکل شماره 1: داده هاي فاسد
مي بينيد ، اولين مشکل اين است که اگر 100000 پيوند به سايت خود نشان دهيد ، آنچه در پس زمينه واقع مي شود اين است که اين فساد داده وجود دارد که براي تصميم گيري در مورد نتايج جستجو مهم است.

شما را بيش از محدوديت داده ها در GSC سوق مي دهد
به عنوان مثال ، اگر شما 100000 پيوند به سايت خود نشان دهيد ، مي خواهد شما را بر محدوديت تعداد پيوندهايي که کنسول جستجوي Google در گزارشهاي مختلف درباره پيوندها به شما بازگرداند ، فشار وارد کند.

پيوندهاي خوب را هل مي دهد
اين بدان معناست که در مورد دوم احتمالاً پيوندهايي وجود دارد که بايد از آنها آگاه باشيد يا از آنها مراقبت کنيد ، که در گزارش مشاهده نمي شود زيرا Google فقط 100،000 پيوند در صادرات را قطع مي کند.

خوب ، اين يک کار بزرگ است ، زيرا اگر شما سعي در تصميم گيري در مورد چگونگي بهبود رتبه خود داريد و نمي توانيد به اطلاعات پيوند موردنياز خود دسترسي پيدا کنيد ، زيرا صدها هزار پيوند اسپم جايگزين شده است ، پس شما هستيد قادر به تصميم گيري درست نيست.

افزايش هزينه براي ديدن همه داده هاي شما
مسئله مهم ديگر اين است که راه هايي در اطراف آن وجود دارد.

مي توانيد داده ها را براي بيش از 100،000 پيوند به سايت خود دريافت کنيد. شما فقط بايد هزينه آن را بپردازيد. مي توانيد به عنوان مثال به Moz بياييد و از ابزار Link Explorer ما استفاده کنيد. اما براي دستيابي به حسابهايي که در واقع تمام آن داده ها را ارائه مي دهد ، بايد مبلغ پولي را که هزينه مي کنيد ، افزايش دهيد.

مسئله بزرگي که در پشت همه اينها وجود دارد اين است که حتي اگر ما مي دانيم که Google اکثر اين پيوندها را ناديده مي گيرد ، اما آنها به هيچ وجه از اين نظر برچسب نمي زنند. حتي پس از دستيابي به همه ي آن داده هاي پيوند ، به همه اين صدها هزار پيوند اسپم ، دسترسي پيدا خواهيم کرد ، ما هنوز نمي توانيم مطمئن باشيم که کدام يک از اينها مهم هستند و کدام يک از اينها مهم نيستند.

مشکل شماره 2: محتواي کپي شده
اين تنها نوع SEO منفي نيست که در آنجا وجود دارد. اين رايج تاکنون رايج است ، اما انواع ديگري نيز وجود دارد. نوع متداول ديگر ، گرفتن مطالبي است که شما در اختيار داريد و آنرا در وب توزيع مي کنيد به روشي که همايش مقاله براي کار استفاده مي کند. بنابراين اگر نسبتاً جديد در SEO هستيد ، يکي از روش هاي قديمي براي بهبود رتبه بندي اين بود که مقاله اي را در سايت خود بنويسيد ، اما سپس آن مقاله را براي تعدادي از وب سايت هاي مقاله همگام سازي کنيد و اين سايت ها سپس مقاله شما را ارسال مي کنند و آن مقاله مي باشد. پيوند به شما

حال دليل اين کار اين سايتها به اين دليل است که آنها اميدوارند که در بعضي موارد از وب سايت شما پيشي بگيرند و با انجام اين کار برخي از ترافيک ها را بدست آورند و شايد مقداري پول AdSense کسب کنند. اما در بيشتر مواقع ، اين نوع صنعت از بين رفته است زيرا در مدتي موثر نبوده است. اما يک بار ديگر ، اين کل تصوير نيست.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه تی وی فول صادانه دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور Angel کسب درآمد راحت نی نی سایت Kendra هنرهای سنتی فروشگاه فاوز به فروشگاه موبایل آنلاین خوش آمدید